dinsdag 8 september

8 september 2015 - Baddeck, Canada

Gisteren zijn we aangekomen in onze eerste cottage van deze reis. Het is een leuke gezellige cottage, die is voorzien van de nodige voorzieningen, klein beetje back to basic. Deze cottage ligt vlakbij Baddeck en dat is aan het begin van de Cabot Trail, een van de mooiste routes van Nova Scotia. Deze route gaan we de komende dagen rijden en genieten van het mooie wat ons hopelijk te wachten staat. Morgen beginnen we met de eerste 100 km naar Ingonish Beach, we gaan kijken waar we met de boot (zodiac) walvissen kunnen gaan spotten. Gisteren heeft Janet haar eerste Lobster van de vakantie gegeten, ben bang dat er nog wel meer zullen volgen. Helaas laat het weer het een beetje afweten en is er een groot verschil met gisteren, bijna 10 gr. kouder en af en toe motregen. De komende dagen blijft het dit weer, maar dit zal ons genieten niet bederven. Helaas is de internet verbinding hier uit de jaren 50 en heb ik met moeite een foto kunnen uploaden, hopelijk bij de volgende cottage meer snelheid zodat ik meer foto's kan plaatsen.

1. Annie van der Lans:
    9 september 2015
    Als het goed is zijn jullie vandaag begonnen aan de eerste 100 kilometers naar Ingonish Beach. Dit zegt me uiteraard niets, maar jullie wel en ik hoop dat deze tour mooie dingen laat zien. Walvissen spotten lijkt me bijzonder interessant en ik hoor misschien wel hoe dat was. Jammer dat het weer niet "jedat" is en ook de komende dagen zo zal blijven, helaas. Toch genieten, want zo'n reis maak je niet iedere dag.
    Hier is alles goed en - hoe is het mogelijk - de zon schijnt !! Zeker tot het weekend.
    Tot horens en liefs van ons..................